25 Nisan 2008 Cuma

Genç Bakış Programında ne oldu

Kanal D deki Genç Bakış programı'nı hiç bir zaman kaçırmam.Sayın Abbas Güçlü'yü çok severiz. Gerek mucitleri,gerek diğerlerini çok beğenirim. Bu 23 Nisan gecesi yine her zamanki gibi her işimi gücümü bıraktım,geçtim televizyonun başına. Hem de bu haftaki Genç bakış daki konuklar önemli konuklardı,söyleyecekleri,anlatacakları çok şeyler vardır diye düşünerek merakla bekliyorum. Hatta ablam da biz de misafir.Pür dikkat bekliyoruz Genç Bakış da bu haftayı.

Daha konukların yüzünü gördük,reklama girdi,Genç bakış da daha önce okadar çabuk reklama girilmezdi gibi geldi bana. Reklamlar bitti akabinde Program bitirildi. Ne olduğunu ne bittiğini anlayamadık!!!!

Bakalım haftaya ne olacak,aynı konuklarla program devam edecek mi? merakla bekliyorum.