13 Eylül 2007 Perşembe

Google Birinci Sayfa,Google Birinci Sıra,Google İlk Sırada

Son dönemlerde e -mail kutularımız ağzına kadar ''Google Birinci Sayfa'' bile değil--Google Birinci Sıra-vaadleriyle kaynamakta. Şahsen benim e mail adreslerime her gün onlarca Google 1. sıra konulu e mailler geliyor.

Google da 1.sıra-Google birinci sayfa rekabet yoğun arama kelimelerinde pek öyle çabucak olan hele hele 10 dakikada olacak bir iş asla ve asla değildir. Google da 1. sırada çıkartalım diye e maillerimizi ağzına kadar doldurdukları hususun özü:

Google Sponsor Bağlantı ile Google da sayfanın sağ kısmındaki Sponsor Bağlantı--veya-çokça para ödemeyi göze alırsanız--Sayfanın sol kısmında üstte Sponsor Bağlantı--şeklinde konumlanan kısımda çıkmaktır. Bu da zaten 10 dakikada olmaz. Bunu bile doğru dürüst hazırlamak,rekabet kelime analizlerini yapmak,kelime ayıklamak,ilanı hazırlamak 10 dakikadan fazla sürer. Ayrıca Google Adwords hesabının onayı gerekir ki bu bazen bir hafta bile sürer yoğunluktan dolayı.Adwords hesabı tam onay alıncaya kadar tüm arama kelimelerinde Google reklam gösterilmiyor.

Bu nedenle Google 1. sırada çıkın şeklindeki e maillerden Google Arama Motoru'na kelime tıklama başına belirli ücret ödeyerek Google Sponsor Bağlantı ile Google da Birinci sırada çıkmak yani çokça para bayılmak hususunu anlayın.

Üstelik arama kelimesi tıklama başına hangi babayiğit daha fazla para öderse o babayiğitin reklamı en üstte çıkar.

Özellikle bazı sektörlerde bu tıklama başı ücretler çok yüksek olmaktadır. Örneğin :Evden Eve Nakliyat, Estetik , Lazer Epilasyon,Araba Kiralama vs...

Seo Google (Google Optimizasyon) ile Google Birinci Sayfada çıkmak ile arama kelimesi tıklama başına para ödeyereyerek Google Sponsor Bağlantı kısmında 1. Sırada-ilk sayfada çıkmak durumlarını birbirine hiç karıştırmayın.

Google Birinci Sayfa

Google Reklam

Google Sponsorluk

Google da doğal arama sonuçlarında yani sayfanın sol kısmında normal sonuçlarda Google Birinci Sayfa için Google Optimizasyonu yapılmalıdır. Google Optimizasyon da rekabetin çok yoğun olduğu sektörlerde süreklilik gerektirir.